Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.03.2008 16:16 - Има ли непростими неща?
Автор: ravenwolf Категория: Лични дневници   
Прочетен: 6309 Коментари: 6 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

 

   Взаимоотношенията ни с другите играят огромна роля в нашият живот.Изпитваме чувства,когато контактуваме.Доверяваме се и другите се доверяват на нас.Лошото идва,когато някой или ние самите си позволим да злоупотребим с даден човек.
   Всеки  е изпитвал огурчението от това някой да постъпи лошо с него.Споменът за това,как някой се е изгаврил с нас остава много по-дълготрайно от този,когато са ни докоснали с добро.И все пак на ум трябва да имаме в предвид,че злото,кото може да се причини има най-ралични форми.Има разлика в това съседът  да отъпче градинката ви и в това бившият ви съпруг току що излязъл от затвора с психическо разтройство да изпрати семейството ви в болница.Колкото и добър да е човек,всеки си има лимит за това докъде може да прости.
Прошката е нещо добро,но ако се раздава като топъл хляб е много вероятно някой да си позволи и ни нарани отново.Именно за това има поговорка,която гласи ‘’Измами ме веднъж-срам за теб,излъжи ме дваж-срам за двамата,изължи ме триж-срам за мен...”. ‘’Срам за мен” е нещото,което трабва да се има винаги на ум.Ще изглеждаме като глупаци всеки път,когато даваме прошка на този,който не я заслужава и ни се подиграва.За съжалени е в кръвта на хората да правят зло един на друг и това няма край.Целият проблем има и още една страна.
Трябва да се обърне внимание и на това,че и ние самите прекаляваме понякога и то доста често.Не обръщаме внимание,че  вредим на някого.Не можем да го усезнаем,защото умът ни си е втълпил,че сме единствените жертви.С тази заблуда живеят всички хора и не забелязват последиците от някои свои действия.
 Отговорът на въпроса дали има непростими неща е...-има.Както простими,така и непростими.Това е баланс.Доброто не може да съществува без злото,бялото без черното и обратно.




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. krotalka - Прощаваш до време.
30.03.2008 18:49
Има хора, за които правенето на зло се е превърнало в основно занимание, на такъв човек и веднъж да простиш е много.
цитирай
2. lubima - много хубав пост!!не бях чувала ...
30.03.2008 19:48
много хубав пост!!не бях чувала тази поговорка но много ми допадна!...аз трудно прощавам.......почти никога.....
цитирай
3. enfant - "И прости нам,както ние прощаваме на длъжниците ни..."
30.03.2008 21:43
Хм,ама няма безгрешни хора...Разполагаме само със собствените си мисли и действаме в наша полза ;) Ако можехме да четем мисли,щяхме и да се предпазим от човешката злина,и (може би) да спрем своята собствена ;)
цитирай
4. astiq - Прощавам веднъж,никога втори път!
31.03.2008 00:40
Подаваш си пръста ,а те ти налапват ръката.Знам не е хубаво да се говори така за близки(казвам близки,защото най-вече бликите ни създания ни наряняват),но си е факт за някои хора-родени са да нараняват!А понякога аз прощавам да,но следва пълен игнор на прегрешилия т.е. аз прощавам дотолкова ,че на мен да не ми тежи ,а въпросния човек не допускам вече в живота си.Чудя се дали това е прошка...
цитирай
5. gavin - дорбо без лошо...
31.03.2008 16:48
...бяло без черно, но нали разбираш, че живеем винаги между бялото и черното, между лошото и доброто, в сивото и в човешкото, така че всеки може да нарани и всеки може да прости, важно е да си носим отговорноста за действията
цитирай
6. ravenwolf - Хммм...
01.04.2008 20:35
...разбирам...но и както споменах...някои хора избират да тикат други по към лошото...и това не ги притеснява,защото на тях им харесва...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ravenwolf
Категория: Лични дневници
Прочетен: 50543
Постинги: 10
Коментари: 22
Гласове: 73
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930