Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.10.2007 23:29 - Любов.
Автор: ravenwolf Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5609 Коментари: 7 Гласове:
0



 И така...
тази тема е една от наѝ-омразните ми за дискусия и все пак не мога да не изкажа мнението си.Всъщност се страхувам да не ви отегча,поради факта,че тази тема се обсъжда в една мнооого голяма част от блоговете.И все пак...както казах...



 И така както казах ще се обсъжда...трудно ми е да го напиша а камо ли да го произнеса...Любовта...ррр...
 Не ме питаѝте защо съм така негативно настроен,по пътя на логиката би трябвало да се досетите и сами.

  Какво е любовта?Това е един въпрос много подобен на "Какво е живота?"...има много отговори-и грешни и верни.
 Да започнем от представителите на животинското царство наречени "хора".
Отделният индивид се ражда ,развива и умира за средно 70-80 години.Доста малко,не мислите ли?
 Част от това развитие вкючва и нуждата от "любов"-с други думи,намиране и общуване с индивид от срещуположния пол(е...ъъъ...в повечето случеи).Човекът има няколко критерия,под които минава съответният бъдещ пратньор:
 Първо!-Нашият избранник НЕ трябва да е плешив,дебел,грозен,с жълти зъби,инвалид,кривоок,беззъб,недъгав и подобни.
 Второ!-Тоѝ/Тя трябва да е привлекател/ен/на,по възможност красив/а,трябва да мирише хубаво,да е умен/а,да пере,да чисти,да е грижовен родител,да еди-кво-си,да еди-кво си.
 Ако вашият избранник покрива тези критерии,ПОЗДРАВЛЕНИЯ-ВИЕ СТЕ ВЛЮБЕН/А!
 Нека си го кажем в очите:ние се "влюбваме",когато този,в когото сме се "влюбили" има физически атрибути,които ни задоволяват.С други думи-ние гледаме да си хванем някоя сексабилна мацка,отколкото умна но не чак толкова привлекателна библиотекарка.
 Всички го отричаме,но поотделно си знаем,че е така.


                  Естествено всяко правило си има и изключения!



 Ние се радваме на любовта ,тъѝ като когато сме в нешната прегръдка,ние се чувстваме "обичани".Знаем,че на някого му пука за нас освен родителите ни.
 И този,коѝто ни е създал,наистина ни е направил услуга даряваѝки ни с мимолетен живот,за да не можем ние хората да се отегчаваме един от друг,принуждаваѝки самите нас да изпитаме горчивия вкус на раздялата...



 Може да съм пропуснал нещо,за което съжелявам.Бъдете сигурни,че ще оборя всяко ваше мнение противопоставящо се на моето.
 Това от мен-Реѝвън.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. akasha85 - любовта е толкова различна, кол...
02.10.2007 12:16
любовта е толкова различна,колкото е различен и всеки един ден от живота ни............любовта не е чисто желанието за разплод,напротив.............това дори в някои случаи е пренебрегвано заради любовта.та заради LOVE-то можеш да обикнеш неща,които са те дразнели....пример: и аз мразех космати и дебели мъже,но съдбата ме срещна с такъв,който беше на сладкият космат дебеланчо........мразех и все още мразя зъболекари-----а той е освен всичко и студент стоматология! така че не знаеш,къде какво те чака.....бъди сигурен,че критериите,които си мислиш,че имаш,в дадения момент ще са абсолютно неефективни..........друг пример: винаги съм имала кофти мнение за голямата възрастова разлика между партньорите.........тва 10 год.........ПФФФФФ! ужас! да,ама не! скоро срещнах човек,който е с 12 год по-голям от мен и възрастта в случая никак не ми повлия-напротив точно това ме привлече........така че всичко е относително :)
цитирай
2. ravenwolf - Пак казвам, че има изкючения. Права ...
02.10.2007 12:51
Пак казвам,че има изкючения.Права си не по малко от мен.А и критериите не са мои,критериите са на всички нас.
Радвам се,че си намерила човека на живота си.
Но от друга страна-този човек 12години по голям от теб...Последните ми наблюдения са,че наивече момичетата(тиинове),девоиките(18+) и не на последно място жените се заглеждат в по зрели мъже.Защо ли?
Защото мъжете са много по-обуздани,здържани и редица други,отколкото някое малко пънкарче.Знам,че жените порастват емоционално много по-рано от мъжете,е виждаме докъде води това.
Извинявам се,прецакано и-кратко.
цитирай
3. nad - ...
02.10.2007 22:11
Мъжете не само емоционално порастват по-късно от жените. Не искам да обиждам никого, ама е факт, че момчетата навлизат по-късно в пубертета, от където и следва по-късното им цялостно развитие(вкл.умствено). Един вид едно 13-годишно момиче и момче се различават най-вече по това, че момичето е по-разумно от момчето(в повечето случай).
цитирай
4. ravenwolf - Сигурен съм, че бях споменал това ...
02.10.2007 23:10
Сигурен съм,че бях споменал това някъде.
цитирай
5. romito - хм..
09.10.2007 15:57
това любов ли е според теб: да се влюбиш в човек щот е красив...има друга думичка:привличане....това за което говориш е любов от пръв поглед(феномен, в който аз не вярвам) иначе истинската любов не си идва от раз...
цитирай
6. romito - 70-80 години е много. . . ако става ...
03.01.2008 11:04
70-80 години е много...ако става въпрос за хора, които си доживяват старините-да...но средната продължителност на човешкия живот е по-малка....
И не може да го наречеш правило, щот за всеки пътник си има влак...
цитирай
7. ravenwolf - ...
06.01.2008 17:17
Също така за всеки влак си има пътник...голяма логика ама пак обърнато на обратно има друг смисъл...
"Пътникът ли избира пътя си или пътят избира пътника?"-Абхорсен
И да...малко бях сгрешил...да кажем 40-50 средна възраст...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ravenwolf
Категория: Лични дневници
Прочетен: 50539
Постинги: 10
Коментари: 22
Гласове: 73
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930